محفل انس با قرآن با حضور قاری مصری در ملاير برگزار شد
کد خبر: 2569535
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۰

محفل انس با قرآن با حضور قاری مصری در ملاير برگزار شد

كارشناس امور قرآنی از برگزاری محفل انس با قرآن كريم با حضور قاری مصری در شهرستان ملاير خبر داد.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا)، ايرج يارمحمدی، كارشناس امور قرآنی اداره تبليغات اسلامی ملاير با اعلام اين خبر گفت: اين مراسم به همت هيئت رهروان شهدا و اداره اوقاف و امور خيريه و با همكاری اداره تبليغات اسلامی شهرستان ملاير در بام شهدا در كنار قبور شهدای گمنام با حضور بيش از پنج هزار نفر از روزه‎داران ملايری برگزار شد.
وی افزود: در اين مراسم معنوی علی محمود محمد شميس، حافظ و قاری برجسته قرآن كريم از كشور مصر، غلامرضا فارسی و سلمان شيخ حسنی از قاريان ممتاز ملايری به تلاوت قرآن پرداختند و در ادامه گروه تواشيح مشكات به اجرای تواشيح پرداختند.
كارشناس امور قرآنی اداره تبليغات اسلامی ملاير اظهار كرد: همچنين در اين مراسم از تعدادی از اساتيد و فعالان قرآنی شهرستان ملاير تقدير شد.
يارمحمدی در ادامه از اعلام نتايج پايانی دروه تربيت معلم تجويد قرآن كريم ويژه بانوان شهرستان ملاير خبر داد و گفت: دوره تربيت معلم تجويد قرآن كريم ويژه بانوان از 6 ماه پيش آغاز شده است كه 23 نفر از بانوان در اين دوره با فنون معلمی، روش تدريس تجويد،احكام عمومی قرآن، علوم قرآن و اخلاق و تربيت اسلامی آشنا شدند.
وی با بيان اينكه در آزمون‌های پايانی تعداد 16 نفر از بانوان پذيرفته شدند كه بحمدالله اين آمار قبولی در 10 سال گذشته بی‌سابقه بوده است، اظهار كرد: برای پذيرفته‌شدگان از سوی سازمان دارالقرآن‎الكريم گواهی‌نامه پايان دوره تربيت معلم تجويد قرآن صادر می‌شود و از پذيرفته‌شدگان به‌عنوان مربی جهت آموزش تجويد قرآن در مؤسسات و مراكز قرآنی استفاده خواهد شد.
captcha