دوره‌های آموزشی تربیت مدرس در آذربایجان غربی برگزار می‌شود
کد خبر: 1463843
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۶

دوره‌های آموزشی تربیت مدرس در آذربایجان غربی برگزار می‌شود

گروه اجتماعی: سومین دوره از دوره‌‌های آموزشی تربیت مدرس در آذربایجان غربی تا پایان سال جاری و با هدف توانمند‌سازی مدرسان برگزار می‌شود.

حسین تاجیک، رئیس دانشگاه علمی‌ ـ کاربردی واحد آذربایجان غربی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان غربی، با اشاره به اهمیت برگزاری دوره‌های آموزشی تربیت مدرس در استان، گفت: دومین دوره از دوره‌های آموزشی تربیت مدرس با آموزش عمومی و هدف ارتقای سطح و توانمندی مدرسان برگزار شد و سومین دوره از دوره‌‌های آموزشی تربیت مدرس در استان تا پایان سال جاری برگزار می‌شود.

وی با تأکید به برگزاری اصولی و علمی دوره‌های آموزشی این دانشگاه، گفت: توسعه دانش‌افزایی، توانمندسازی مدرسان و اعضای هیئت علمی دانشگاه جامع علمی کاربردی از اهداف برگزاری این دوره‌ها است که مثمر بودن دوره‌های آموزشی مستلزم همراهی و همدلی تمامی عوامل جهاد دانشگاهی است.

تاجیک اظهار کرد: اولین دوره از دوه‌های عمومی آموزشی تربیت مدرس در آذربایجان غربی در شهریورماه سال 92 و برگزاری دوره دوم  در مهرماه سال جاری که با حضور 150 مدرس دانشگاه‌های استان همراه بود، برگزار شد.

وی با اشاره به کیفیت برگزاری و استقبال خوب مدرسان از دوره‌های آموزشی تربیت مدرس در استان خبر داد و گفت: دوره‌های بعدی با عنوان پایه یک، پایه دو و تخصصی برگزار می‌شود که در راستای برگزاری باکیفیت و پرمحتوای این دوره‌ها تمامی تلاش خویش را می‌کنیم.

رئیس دانشگاه علمی‌ ـ کاربردی آذربایجان غربی برگزاری دوره دوم آموزشی تربیت مدرس دانشگاه‌ جامع علمی‌ ـ کاربردی استان را سه روزه و  حدود 36 ساعت عنوان کرد که اواخر مهرماه سال جاری برگزار شد و اظهار کرد: امیدواریم دوره‌های بعدی آموزشی این واحد با استقبال و همراهی مدرسان عزیز، مجموعه علمی‌ ـ کاربردی استان گامی مؤثر جهت تبیین اهداف اصلی خویش که همان مهارت‌آموزی برای دانشجویان و اشتغال پایدار برای فارغ‌التحصیلان است، بردارد.

captcha