غدیر ضامن استمرار وحدت اسلامی است
کد خبر: 1457615
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۸

غدیر ضامن استمرار وحدت اسلامی است

گروه اجتماعی: مسئول سازمان اردوی راهیان نور و گردشگری سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان ‌غدیر را ضامن استمرار ‌وحدت اسلامی دانست و افزود: امیدواریم با بازسازی واقعه غدیر با وحدت و همدلی اهل تسنن و تشیع در کنار همدیگر بتوانیم این نعمت را برای جهانیان تشریح کنیم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از هرمزگان، رسول جهانداری، مسئول سازمان اردویی راهیان نورو گردشگری سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان عصر روز گذشته، 14 مهر در نشست خبری از بازسازی گفت واقعه بزرگ غدیر خم روز ۲۱ مهرماه همزمان با عید سعید غدیرخم در شهرستان‌های قشم، سیریک، بندرعباس و حاجی‌آباد خبر داد‌ و اظهار کرد: واقعه غدیر در عصر روز عید غدیر خم در شهرهای بندرعباس، سیریک، قشم و حاجی آباد بازسازی می‌شود.
وی غدیر را ضامن استمرار ‌وحدت اسلامی دانست و افزود: امیدواریم با بازسازی واقعه غدیر با وحدت و همدلی اهل تسنن و تشیع در کنار همدیگر بتوانیم این نعمت را برای جهانیان تشریح کنیم.
جهانداری بیان کرد: با توجه به قریب 5 سال از برگزاری بازسازی واقعه غدیر خم در استان امسال شهرستان قشم به‌عنوان جزء 10 شهرستان برتر کشور تجلیل شد.
مسئول سازمان اردوی راهیان نور و گردشگری سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان هدف از بازسازی واقعه غدیر خم را گسترش فرهنگ ولایت‌پذیری و تعمق دینی ایجاد پیوند ارزش‌ها بین نسل‌های انقلاب و ولایت و کمک به ارتقا‌‌ معارف معنوی عنوان کرد .
‌جهانداری بیان کرد: برای به تصویر کشیدن واقعه غدیرخم از بسیاری از هنرمندان برجسته استفاده شده است.
وی اظهار کرد: سال 1390 در 73 نقطه کشور، سال 1391در 83 نقطه کشور و سال گذشته در 113 شهر این نمایش برگزار شد و امسال نیز برای 120شهر واقع غدیر به نمایش گذاشته خواهد شد.
مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه امام سجاد(ع) در بخش پایانی این نشست همدلی و همکاری اصحاب رسانه را در اجرای برنامه‌ها جهت انتقال ارزش‌ها و فرهنگ غدیر ضروری دانست و گفت: با هماهنگی‌های انجام شده این سازمان آمادگی لازم برای اعزام خبرنگاران به اردوی راهیان نور جنوب کشور دارد.

captcha