هنرمندان در ترویج فرهنگ اسلامی نقش تأثیرگذاری دارند
کد خبر: 1408419
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۶
مدیرکل ارشاد خراسان جنوبی:

هنرمندان در ترویج فرهنگ اسلامی نقش تأثیرگذاری دارند

گروه هنر: مدیرکل ارشاد خراسان جنوبی نقش هنرمندان را در ترویج فرهنگ اسلامی بسیار مهم دانست و گفت: هنر بهترین ابزار در انتقال ارزش‌های جامعه ایرانی است که باید بیش از این در ترویج فرهنگ کشور از آن استفاده کرد.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان جنوبی، محمد مطهری‌فر، مدیرکل ارشاد خراسان جنوبی امروز، 29 اردیبهشت در گردهمایی و تجلیل از فعالان عرصه فرهنگ و هنر شهرستان قائن با بیان اینکه انجام هر کاری باید پیوست فرهنگی داشته باشد، گفت: هنرمندان و اصحاب رسانه، فرهنگ و هنر قشر تأثیرگذاری هستند که لازم است در انجام تمامی امور فرهنگی پیش‌قدم بوده و با وظیفه‌شناسی و واقع‌بینی دست به تولید آثار فاخر بزنند.



وی نقش هنرمندان را در ترویج فرهنگ اسلامی بسیار مهم ارزیابی کرد و یادآور شد: هنر بهترین ابزار در انتقال ارزش‌های جامعه ایرانی است که باید بیش از این در ترویج فرهنگ کشور از آن استفاده کرد.



حسین شرافتی‌راد، فرماندار شهرستان قائن در این گردهمایی با اشاره به نام‌گذاری سال عنوان کرد: در ابتدای سال، نقشه راه و مسیر حرکت را رهبر فرزانه انقلاب برای همه مردم و مسئولان مشخص کردند.



وی با اشاره به اینکه همه ما باید با انجام کار فرهنگی در مسیر اسلام و قرآن در راه رشد و توسعه فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی خالصانه گام برداریم، اظهار کرد: عمل به نام سال موجبات رشد فرهنگی و توسعه اقتصادی کشور را فراهم می‌کند.



یادآور می‌شود، در پایان این مراسم جوایزی به رسم یادبود به فعالان عرصه فرهنگ هنر که بیشترین فعالیت را در سال 392  شهرستان داشته‌اند اهدا شد.

captcha