کسب مقام برتری کارشناس قرآنی تبلیغات اسلامی بوشهر در کشور
کد خبر: 1403345
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۲

کسب مقام برتری کارشناس قرآنی تبلیغات اسلامی بوشهر در کشور

گروه فعالیتهای قرآنی: لیلا دهقانی، در همایش مسئولان و کارشناسان دارالقرآن‌های تبلیغات اسلامی کشور به‌عنوان کارشناس قرآنی برتر کشور معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از بوشهر، مراسم تقدیر از کارشناسان قرآنی برتر در حاشیه همایش مسئولان و کارشناسان دارالقرآن‌های تبلیغات اسلامی سراسر کشور با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی‌فرد، نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی در مجتمع یاوران مهدی(عج) شهر مقدس قم برگزار شد.

در این مراسم که از 10 نفر از کارشناسان برتر کشور تجلیل به‌عمل آمد، لیلا دهقانی، کارشناس دارالقرآن‌الکریم اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر جزو 10 کارشناس قرآنی برتر کشور معرفی شد و مورد تقدیر قرار گرفت.

لیلا دهقانی، کارشناس قرآنی دارالقرآن‌الکریم اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: ما خواستار تشکیل کادر تخصصی قرآنی هستیم و متأسفانه در زمینه‌ها و فعالیت‌های تخصصی قرآن ضعف داریم و از طرفی قرآن مبنای اندیشه مسلمانان و مرجع تفکر و مایه وحدت مسلمانان در سراسر جهان است.

وی یادآور شد: قرآن باید از شکل تشریفاتی خارج و در متن زندگی و همه ابعاد قرار گیرد و اگر فرهنگ ما با آموزه‌های قرآنی آمیخته نشده باشد و روح قرآنی در برنامه‌های کار ما نباشد، برکتی در فرهنگ و هنر ما وجود نخواهد داشت و اگر درست برنامه‌ریزی کنیم و از همه استعدادها و امکانات استفاده کنیم و دولت را پشتوانه قرار دهیم حتماً به بهره‌های بزرگی در این خصوص دست می‌یابیم.

captcha