وحشی گری های تکفیری ها بزرگ ترین ضربه به اسلام می زند
کد خبر: 1359080
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۶
آیت‌الله نعیم ‌آبادی:

وحشی گری های تکفیری ها بزرگ ترین ضربه به اسلام می زند

گروه اندیشه: نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس تنها راه یکپارچکی امت اسلام را وحدت اسلامی بین مذاهب برشمرد و تصریح کرد:عمل وحشیانه ودیوانه گری های تکفیری ها بزرگ ترین ضربه به اسلام می زند و دین مبین ما را خشن معرفی می کنند.


به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از هرمزگان، حضرت آیت الله غلامعلی نعیم آبادی، نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس امروز سه شنبه، 24دی ماه در همایش وحدت و بیداری اسلامی در شهرک مروارید  با تبریک میلاد پیامبرکرم(ص) و آغاز هفته وحدت اظهار کرد: در جشن های هفته وحدت تکریم پیامبراسلام(ص) مدنظر است و از ابتدا تاکنون محتوای آن حفظ شده و فقط شکل آن تغییر کرده است.



وی در ادامه با اشاره به اینکه گرامیداشت هفته وحدت از ابتکارات امام راحل است، تصریح کرد: با این حال تنگ نظران در داخل و خارج کشور با برگزاری همایش های شیعه و سنی و جشن های اعیاد مخالف هستند و می گویند، در زمان پیامبر جشن ولادتی در کار نبود.



احیای ملی گرایی بزرگ ترین خطر برای وحدت اسلامی است



نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی و حاکمیت فقیه عادل، شیعه و سنی بدون هیچ مشکلی در کنار یکدیگر زندگی می کنند.



آیت الله نعیم آبادی در ادامه یکی از خطرات جدی وحدت اسلامی را احیای فرقه هایی دانست که که به جز خود هیچ فرقه دیگری را قبول ندارند و اظهار کرد: اسلامی که وهابیت آن را ترویج و تبلیغ می کنند تاکنون به درد هیچ کس نخورده است.



امام جمعه بندرعباس از احیای روح ملی گرایی در جامعه به عنوان یکی دیگر از خطرات وحدت اسلامی نام برد و اظهار کرد: رسما اعلام می کنیم امت واحد محمدی(ص) هستیم و ملی گرایی را بزرگ ترین خطر برای وحدت اسلامی می دانیم.



آیت الله نعیم آبادی در این رابطه گفت: ما تنها یک محور را برای جهان اسلام و بشریت می شناسیم که آن محور محمدی(ص) نام دارد، دیوانه گری های تکفیری ها بزرگ ترین ضربه به اسلام می زند و دین مبین ما را خشن معرفی می کنند.



وی در این رابطه بیان کرد: اگر خدای ناکرده اخلاق بدبینی، تهمت و تخریب در بین مسمانان به ویژه علما رایج شود فاتحه اسلام خوانده و ناامیدی در جامعه حاکم می شود.



نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان اظهار کرد: بیداری اسلامی که در ابتدا عده ای اصرار داشتند آن را حرکتی عربی به نامند، باعث شد همه مردم مصر به اخوان المسلمین رای دهند اما آنچه موجب شکست آن شد این بود که آنها به کسی رای دادند که آموزش دیده آمریکا بود.



نعیم آبادی یادآور شد: اگر تعصبات را کنار بگذاریم و به تحلیل تجربه مصر، لیبی و تونس بپردازیم به این نتیجه می رسیم که آنها برخلاف انقلاب اسلامی ایران از داشتن یک رهبر بزرگ محروم بودند و همین مسئله دلیل شکست آنها بود.



وی گفت: متاسفانه در دیگر کشورهای اسلامی قدرت در دست حاکمانی جاهل، خائن، ناآگاه و دنیادوست قرار دارد، یادآورشد: امروز آل سعود همان یهود زادگانی هستند که بر سرزمین اسلامی حکومت می کنند.



نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با بیان اینکه آل سعود بسیاری از دانستنی های ما در تاریخ اسلام را تبدیل به جهل کرده و خانه رسول خدا و دیگر آثار اسلامی را از بین برده اند، تصریح کرد: اگر ایران هم رهبری مانند امام نداشت قدرت در دست بنی صدری که پرورش یافته آمریکا بود، باقی می ماند.

captcha