100 نفر از علمای اهل‌ سنت با استاندار هرمزگان دیدار می‌کنند
کد خبر: 1337197
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۵
فردا؛

100 نفر از علمای اهل‌ سنت با استاندار هرمزگان دیدار می‌کنند

گروه اندیشه: در راستای برنامه‌های جنبی سومین همایش وحدت و بیداری اسلامی فردا، 100 نفر از علما، ائمه جمعه و جماعات و معتمدین اهل سنت استان با استاندار هرمزگان دیدار می‌کنند.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از هرمزگان، حجت‌الاسلام محمد مریدی، قائم مقام نماینده ولی‌ فقیه در امور اهل‌ سنت هرمزگان صبح امروز در دومین نشست هماهنگی برگزاری سومین همایش وحدت و بیداری اسلامی اظهار کرد: پنجشنبه هفته جاری 100 نفر از علما، ائمه جمعه و جماعات و معتمدین اهل سنت استان با استاندار هرمزگان دیدار می کنند.



وی از تشکیل ستاد برگزاری سومین همایش وحدت و بیداری اسلامی در هفته آینده خبر داد و بیان کرد: برنامه‌های شهرستانی این همایش نیز از 18 دی ماه سال جاری در پنج شهرستان آغاز و اولین برنامه نیز در شهرستان بستک برگزار می شود.



قائم مقام نماینده ولی‌ فقیه در امور اهل‌ سنت هرمزگان با بیان اینکه سومین همایش وحدت و بیداری اسلامی 26 دی  با حضور اندیشمندان استانی و کشوری در بندرعباس برگزار می شود، تصریح کرد: کتاب چکیده مقالات دومین دوره همایش نیز در دست چاپ است و انتظار می رود که تا روز همایش منتشر شود.



حجت‌الاسلام مریدی خاطرنشان کرد: هر سال در این همایش از 12 نفر از کسانی که در زمینه تقریب مذاهب و ایجاد وحدت فعال هستند، تجلیل می‌شود.

captcha