جريان وهابيت تمام برنامه‌های باطل خود را با ظاهر اسلام بيان می‌کند
کد خبر: 1169042
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۲

جريان وهابيت تمام برنامه‌های باطل خود را با ظاهر اسلام بيان می‌کند

مسئول بسيج طلاب و روحانيان شاهرود گفت جريان وهابيت در زمان حاضر تمام برنامه‌های باطل خود را با ظاهر اسلام بيان و كوچك‏ترين اتفاقات جهان تشيع را در بوق و كرنا می‌كند و ظاهر حق به جانب و مدافع اسلام می‌گیرد.


گروه اجتماعی: مسئول بسيج طلاب و روحانيان شاهرود گفت: جريان وهابيت در زمان حاضر تمام برنامه‌های باطل خود را با ظاهر اسلام بيان و كوچك‏ترين اتفاقات جهان تشيع را در بوق و كرنا می‌كند و ظاهر حق به جانب و مدافع اسلام می‌گیرد.


به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه سمنان، حجت‌الاسلام عباس‌‏علی ترشيزی، مسئول بسيج طلاب و روحانيان شاهرود 20 دی‌ماه در مراسم عزاداری هيئت رهروان شهدا كه در زينبيه شهرک البرز شاهرود برگزار شد، در سخنانی با اشاره به موضوع حق و باطل اظهار كرد: هرگز باطل قدرت مقابله با حق را ندارد؛ چرا كه «إِنَّ الْبَاطِلَ كَانَ زَهُوقًا»، (آیه 81، سوره اسرا) برای همين باطل همواره خود را به شكل حق نمايان می‌كند و لباس حق بر تن می‌پوشد.


وی افزود: باطل می‌خواهد با اين كار افكار عمومی انسان‏‌ها را فريب دهد و به مقاصد باطل خود در جامعه جامه عمل بپوشاند، زيرا انسان‌ها ذاتاً حق‌گرا هستند و باطل اگر از ابتدا چهره واقعی خود را نشان دهد، هيچ كس به‌دنبال او نمی‌رود.


مسئول بسيج طلاب و روحانيان شاهرود خاطرنشان كرد: اين واقعيتی است كه در طول تاريخ به اثبات رسيده است و اگر سرگذشت اسلام عزيز را از ابتدا در نظر بگيريد می‌بينيد كه مملو از جريان‌هايی است كه از روحيه حق‌طلبی مسلمانان سوءاستفاده كرده‌اند.


ترشيزی افزود: امام علی(ع) در حديثی می‌فرمايند: يك قسمت از اين و يک قسمت از آن را گرفته و با هم مخلوط می‌كنند و به نام حق به مردم می‌دهند، و اين در طول تاريخ اسلام وجود دارد.


وی در ادامه با اشاره به اتفاقات زمان حضرت علی(ع) بيان کرد: اگر جنگ معاويه و حضرت علی(ع) را در نظر بگيريم كه پيراهن خونين عثمان را علم كرده و مردم تازه مسلمان شام را به نفع مقاصد خود هدايت و مورد استفاده قرار داد، وارونه جلوه دادن حق كاملاً مشهود است.


ترشيزی افزود: در حادثه كربلا نيز همين‏گونه بود كه به مردم گفتند كه چه نشسته‌ايد كه حسين ‌ابن‌ علی(ع) عليه خليفه رسول‏‌الله خروج كرده و به نام رسول خدا سر فرزند او را از تن جدا كردند.


وی با اشاره به جريانات زمان حال اظهار کرد: جريان وهابيت در زمان حاضر تمام برنامه‌های باطل خود را با ظاهر اسلام بيان و كوچك‏ترين اتفاقات جهان تشيع را در بوق و كرنا می‌كند و ظاهر حق به جانب و مدافع اسلام به خود می‌گیرد.


مسئول بسيج طلاب و روحانيان شاهرود با اشاره به وقايع 18 تير و فتنه 88 گفت: در اين جريانات، بيگانگان و ايادی داخلی آن‌ها از غفلت جامعه سو‌ءاستفاده كردند و جامعه را به آشوب كشاندند و انقلاب را دچار چالش كردند و اين‏ها همه از جا زدن باطل در لباس حق نشأت گرفته است.


ترشيزی تأكيد كرد: تنها راه فرار از اين گمراهی‌ها و داخل فتنه نشدن اين است كه بصيرت خود را تقويت كنيم و اين يعنی آگاه باشيم و نقشه دشمنان را قبل از اينكه بخواهند دست به اقدامی بزنند، متوجه شده و چهره نفاقشان برای ما افشا شود.


مسئول بسيج طلاب و روحانيان شاهرود گفت: ما بايد قدردان و شاكر و پيروی صادق ولايت فقيه باشيم و تنها راه عاقبت به خيری و صراط مستقيم پيروی از رهبری عزيز امام خامنه‌ای است.

captcha